Huisregels

HUISREGELS VAN LINSCHOTEN TANDARTSEN

 

  • Bij pijn belt u ons zo vroeg mogelijk, indien u voor 10 uur belt proberen wij u dezelfde dag nog te helpen. Voorwaarde is dat u regelmatig bent geweest voor de controle, alleen dan kunnen we pijnklachten proberen te voorkomen.
  • Indien u verhinderd bent, u een afspraak niet tijdig annuleert of indien u te laat komt voor een afspraak, dan kunnen er kosten in rekening worden gebracht.
  • Kom naar de afspraak met schone, gepoetste tanden.
  • Geef wijzigingen in uw gezondheid zoals medicijngebruik altijd voorafgaand aan de behandeling door aan uw behandelaar.
  • Geef wijzigingen in de adres- en contactgegevens direct aan ons door.
  • Indien u niet kunt komen naar uw afspraak verzoeken wij u dit minimaal 2 werkdagen van tevoren aan ons te melden via telefoon of e-mail.
  • De afspraakherinneringsmails die u van ons ontvangt dienen alleen als herinnering, hier kunnen geen rechten aan ontleend worden
  • Bij behandelingen waarvan de te verwachten kosten hoger zijn dan €250 ontvangt u van ons voorafgaand aan de afspraak een kostenbegroting. Wij doen ons uiterste best om de begroting zo nauwkeurig mogelijk vast te stellen. Helaas bestaat er geen standaard situatie in de tandheelkunde en kan het totaalbedrag afwijken van de nota ( hoger of lager). De begroting moet u zien als een voorlopige berekening.
  • Facturen versturen wij via factureringsbedrijf Infomedics naar uw verzekeraar.
  • Bent u aanvullend verzekerd voor de tandarts dan vergoed uw verzekering het bedrag waar u voor verzekerd bent. Voor het deel dat uw verzekeraar niet vergoed ontvangt u een nota per email.
  • Vanzelfsprekend dient u de nota binnen het gestelde termijn te voldoen. . Voldoet u niet (tijdig) aan de betalingsverplichting, dan kan de praktijk een afspraak met de patiënt uitstellen tot dat de nota (volledig) voldaan is.
  • Wij houden ons te allen tijde aan de regelgeving omtrent privacy zoals vastgelegd in de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG).
  • Indien u niet tevreden bent verzoeken wij u dit te melden aan uw behandelaar of aan de balieassistente. Voor aanvullende informatie kijkt u op onze website onder kopje “’Algemeen” en dan “Klachten”.
  • Laat uw eigendommen niet onbeheerd achter binnen de praktijk. Van Linschoten Tandartsen is niet aansprakelijk voor diefstal, verlies of schade.
  • Agressief gedrag, verbaal of anderszins, wordt niet getolereerd en heeft onmiddellijke uitschrijving tot gevolg.

 

Uw tandarts in Hilversum

Wilt u meer weten over ons en onze praktijk?

Neem contact met ons op